Inredningsbloggarna

Alltså jag blir tokig! Sitter här och surfar runt lite bland inredningsbloggar för att få lite insperation till flytten. Tydligen bloggar typ 99% om shabby chick och/eller new england-stil. Vad är det  här för en "Engla"värld vi lever i? Alltså missförstå mig inte nu. Jag har absolut inget imot dessa stilar men vart är bloggarna om vanliga hyreslägenheter och ikeamöbler? För övrigt funderaar jag på om man kan få med sin sambo på att ha vitt och rosa överallt. Det är både bra och dåligt att man inte får bestämma allt själv. :D

Om min sambo skulle föreslå att det skulle se ut så här hemma hos oss så skulle jag bli mycket fundersam.


Kommentarer
Postat av: Linn

håller med dig. Du får göra en sånn blogg. Kommer ihår att du höll på med massa inredning själv när vi umgicks. Massa fint och praktiska saker. :)

2010-03-22 @ 17:33:55
URL: http://littlemisslinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback