Räknar dagarna

I går var vi och shoppade en diskmaskin utav dom som bor i lägenheten vi snart flyttar in i. Ingen supermaskin men jag hoppas den gör jobbet i alla fall. 500 spänn tror jag i alla fall att det var värt. Den 7 april ska vi på besiktningen och efter det hoppas jag att vi kan börja göra iordning därborta innan vi flyttar in. Vi vill ju måla om lite och greja innan vi drar dit alla möbler.

I dag klav vi upp 20 i 4 så det blir en extremt kort dag. Men jag har sett fram hela veckan till helgen och få sova så det känns ok trots missade timmar. Kalle är på väg mot en klassfest på palace. 10 år sedan högstadiet. Oj oj vad tiden går fort. :D Själv ska jag ligge på min feta röv och bara slappa resten av kvällen och kolla ifatt lite serier. Jag har ju betalat räkningarna idag så jag är helt klart värd att slappa, eller hur? :D

Just det ja. I torsdags så var det ju våffeldagen. Jag kom hem och hade shoppat och vad tror ni jag ser när jag öppnar kylen? Jo Kalle had med shoppat så nu kan vi äta våfflor tills vi flyttar. haha!


banan, glass, chokladsås, grädde, hallonsylt, jordgubbssylt och blåbär. Mums!


Kvällens godaste. :D

Nej nu ska jag nog klä på mig något och passa på att gå och handla när kalle ska åt samma håll. Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mums, vilken god våffla det ser ut att vara. Det är ju precis sådär man ska äta våfflor ju, desto mer på desto bättre! ;)

2010-03-28 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback