Drag Queen

Åhhhhhhhhhhhhhh! Matkoma! Käkade en halv limpa till soppan. Sväller i magen. Åhhh vad gött det var. :D

Gick igenom stan på vägen hem från jobbet. Jag måste helt klart vart en Drag Queen i mitt förra liv. Jag dras till allt som glittrar. Jag försöker vara lite trendig och cool och gå in på monki och kolla på randiga kreationer i varenda butik jag går in i men nej då. Jag fastnar så fort något glittrar. Idag har jag lagt undan lite saker på h&m som jag ska inhandla imorgon för mina h&m-checkar som kom med posten här om dagen.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha! Har du lagt undan bikinin? Jag hittade den på lunchen igår och shoppade den för mina checkar. Tänkte faktiskt att jag skulle tipsa dig eftersom vi är lite lika sådär när det kommer till bling-bling, men sedan var jag ju helt utslagen efter IFK-matchen när jag kom hem och idag hade jag helt glömt bort att jag skulle säga till dig. Men nu hittade du ju den alldeles själv, så det behövdes ju inte. ;) Fatta vad snygga vi kommer vara på beachen i Barcelona!!

2010-05-06 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback