Min walk in closet

Nu börjar det ta form. Lite gejer är på plats men det är fortfarande en del som ska upp. Mitt sminkbord med spegel och lambor och en liten fotölj och bättre matta ska fixas. Även en klocka över spegeln är det tänk och en herrans massa krokar.


Fler hyllor måste inköpas. Alla skor är inte ens på plats och det börjar redan bli fullt. Ja kartongerna är proppad med skor också. :D


Lite finlir kvar. I hörnet där stegen står för ska jag ha en fotölj eller pall. Sedan ska det upp en klocka eller kanske krokar för väskor över spegeln som behöver putsas se jag. :)


Ska nog höja spegeln ser jag. Den är inte i line med tavlin. Otroligt störigt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Looking good! Du har verkligen jobbat på bra måste jag säga. Bara resten av lägenheten kvar då.... Just kidding, men visst blev det grymt bra i din walk in-closet, får väl komma och kolla in resultat IRL någon dag.

Jag håller helt med dig vad det gäller spegeln, den bör flyttas annars stör man nog ihjäl sig på att den sitter på fel höjd.

2010-05-20 @ 08:42:36
Postat av: Karin

Tycker du ska sänka tavlan istället, du ska väl kunna se hela dig? Förresten, en större spegel vore väl optimalt?

Annars måste jag verkligen hålla med om att det är superfint! När får vi se resten då?

2010-05-20 @ 18:00:12
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback