Mycket nu

Hej hopp! Äntligen har vi fått internet. Igår så flyttade vi all skit från förrådet på gamla stället. Idag ahr jag nog halsfluss eller något. Feber och kan knappt svälja. JAG HAR JU INTE TID ATT VARA SJUK! Fortfarande ligger allt i kartonger här hemma och det är svårt att hitta det man ska. Var ju iväg till sthlm i veckan så då blev det inte mycket gjort här hemma. Vi var på norra brun och åt och lyssnade på komiker. Riktigt trevligt! Idag har jag ju som sagt legat däckad hela dagen men vi såg faktiskt en eld i går trots sjukdom och flytt. Nej nu ska jag ta ännu en alvedon och lägga mig i sängen. Hoppas på att jag är frisk i morgon så jag kan måla klart min klädkammare. Skulle behöva ta en tripp till IKEA med.


Majbrasan i folkparken

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

så mysigt med brasa! blev ingen sådan för mig i år!



kram på dig

2010-05-01 @ 23:18:30
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Karin

Krya på dig! Jag är också sjuk, det är verkligen hur trist som helst... :(

När ska vi ses och fika då? Har ju era burkar!

2010-05-02 @ 18:51:24
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback