Nyshoppat

Har länge letat efter ett par perfekta jeans-shorts. Men det har inte vart lätt precis. I dag har jag i alla fall köpt ett par. Inte perfekta men de duger. Ska bara se till att töja ut dem lite så jag kan andas. Nu vankas det pasta och lax för jag är hungrig som en gås. Har redan snyltat lite på godiset som låg på soffbordet. Jag som skulle skärpa mig med onyttigheterna innan resan. Det har inte gått så bra kan man säga. I går var första och antagligen sista dagen jag lyckades hålla mig till någon slaks diet. hehe! Äh bikiniformen får helt enkelt ta och vänta lite. :)


Inandlade på gina idag.


Skulle plåta baksidan men Frank ville vässa klorna på dem just då.


Sedan vägrade han flytta på sig och batteriet tog slut.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

gud vilken söt kisse :D

2010-05-20 @ 22:12:59
URL: http://emeliekjellman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygga, de liknar mina. ;)

2010-05-21 @ 14:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback