Jag borde sova nu men....

Jag håller på att ladda ner alla patchar till wow som jag missat. Var ju ett tag sedan jag spelade. I morgon så ska det spelas så det står härliga till. Ny server, nytt guild och ny form. Kommer bli grymt skoj. Inte för att jag vet hur jag ska ha tid med tanke på allt skoj som händer fram till jul. Men den här helgen har jag inget planerat alls. Möjligen pynta lite eftersom första advent är på söndag. Jag är kär i julen så det kommer bli lite kostigt att hasta iväg till thailand mitt i allt. Men julafton är jag ju i alla fall på hemmaplan. Juldagen åker vi. Yeey!

Bjuder på en bild på mig själv i bikini. Kanske dags att ta tag i den där thailandsformen som jag tjatat om sedan i sommras. Latare tjej får man nog leta efter. Trevligare att äta chips och spela wow. hehe! Ovant att se mig i så där mörkt hår med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback