Nyshoppat

I går handlade jag lite bra och hakläder till jobbet. Inget speciellt precis men långärmat vill man ju ha nu när det är så kallt. Gina och Vero moda kommer det ifrån ifall ni undrar.


Jeans och klänning. Frank var flera år sedan jag köpte.


När hade jag den här storleken senast? Helt sjukt. Dock är de lite tighta men av erfarenhet så töjer sig ju stretchjeans. Om inte annat kanske de kan se till att jag kommer i thailandsformen jag inte påböjrat än. haha!


Mysig polotröja som är längre bak än fram. Perfekt till leggings så man slipper visa röven.


Det har visst snöat ganska mycket sedan jag gick och la mig igår. Tror ni jag borde ta mig i kragen och ställa in grillen nu när det är första advent och allt. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback