Som en redig karl


Nyttig middag va?


Fast det är faktiskt inte så illa som det ser ut. Whiskeyn har jag typ gurglat för att döda bakterierna och lösa upp slemet i min stackars hals. Pizzan var för att få bort den äckliga smaken av whiskeyn. Man tar vad man har. Lol! Hemma-apotek ftw.

Nu är det bara 2 veckor kvart tills Robban börjar på mitt jobb. Sanna fixar hon. :) Det ska bli superskoj. Vi har jobbat ihop förut och det var då vi lärde känna varanda.  Nu ska vi rita hela dagarna istället för att ringa. Tack och lov! Och hur skoj är det inte att få en designer under mig som kan göra allt det jag inte vill rita. haha! 2 flugor i en smäll liksom. :)

Nu ska jag mysa med Kalle. Han kom hem 1 dag tidigare än han skulle. Sånt är mys. Är så trisst när han är borta så mycket. Saknar ihjäl mig. Men nu är han här igen. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så ska det se ut, Billys panpizza och en rejäl wirre, ha ha!

2010-11-19 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback