Yeeeeey, wiiiiiiiii!!!

Fått en del gjort hemma idag. Sånt där som legat på is sedan man flyttade för typ ett halvår sedan. haha! Wii:t är nu inkopplat och den apstora tavlan sitter uppe. Tänk om jag kunde vara så duktig och ta tag i att måla om köksluckorna i veckan med. Nääääeee! Det orkar jag nog inte. :) Kalle är ju borta hela veckan på jobb så jag ska nog hålla mig till lite mer tjejiga saker i så fall. Som att rensa saker som ligger i lådor. Det kan man ju hålla på med i timmar. Sånt skulle kalle få krupp på. Han förstår inte det där med att man måste titta på precis allt och fundera på vad man kan ha just "den grejer" till om man lagar, gör om den eller byter plats på den. Kalle är lite mer praktisk så där. Fort ska det gå och det vinns bara 2 val. Behöver, behöver inte. En annan hittar ju på alla möjliga anledningar till att spara på skit som borde slängts för flera år sedan. Hamster var jag nog i mitt andra liv. haha!

Nej nu blir det söndagsmys med film och snacks med min kära pojkvän. Killers blir det tydligen. :)



Ska man ta fram daimtårtan ur frysen eller är det overkill på 2 personer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback