Åhhh!

Skulle precis sätta mig och ladda upp lite bilder från när vi var på spa. Kan nog glömma det. Segast ever! Suttit och väntat på första bilden 5 minuter nu och ska lägga upp en hel drös är tanken. Jag har i alla fall vart och storhandlat med Sofia nu. Eller ja så mycket vart det kanske inte. Är ju gräsänka i veckan. Jag sprang på Dan på macken när jag skulle hämta ut mitt buzzadorpaket. Vill börja spela wow igen men hur i hela friden ska jag ha tid med det?


Nu blir det slö i soffan. Ska se Da Vinci-koden och äta marabous nya choklad. Gör ett försök senare att blogga. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad tyckte du om chokladen då? Nja, säger nog jag. Den var ju inte äcklig såklart, men inte heller så god som jag hade hoppats.

2010-10-27 @ 09:52:29
Postat av: josefin

Åhh den nya chokladen!! Så sjukt god mmmm <3

2010-10-27 @ 10:31:33
URL: http://halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback