Ny karriär

I morse (läs middagstid) vaknade jag av att jag trodde jag hade hittat en ny karriär. Hade drömt att jag startat en grej och trodde till och med ett tag att jag redan var igång. Ringde Sofia som ävn hon var inblandad i detta (i min dröm alltså) och bubblade ut allt jag kom på innan jag vaknade till och typ glömde bort det mesta. Ska bli spännande att se om idén var lika bra som jag fick för mig i drömmen när jag väl frågar henne om det senare. haha! Kanske känns mina drömmar så verkliga eftersom jag inte sover allt för bra just nu. Anledningen ser ni här nedan. Det renoveras badrum och eftersom det vart fuktskadat så står en fläkt och brummar dygnet runt. Inte nice alls. Dock kommer det bli skönt att få fint. Jaja! Det här inlägget var kanske lika yrt som jag var i telen med Sofia när jag precis vaknat. Skyller på att jag är trött som ett as.


Det ser så litet ut på bilden men här får det alltså plats både toa, handfat och badkar utan att man får klaustrofobi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback