I feel good


Idag meddelade Sofia att Budapest är bokat. Det blir en härlig weekend med shopping, bad och Lady Gaga. Åh vad skoj! Inte nog med det så lutar det åt en sparesa några helger innan med tjejgänget. Kommer bli en härlig höst.

Idag har jag vart och storhandlat på Willys med Sofia också. Hur härligt är det inte att ha köket fullt med en massa god mat. Det är roligt bara att öppna kylen och titta på allt gott där inne. Man kan knappt välja vad man vill ha. I morgon ska vi ha konferens på Scandic med kontoret. Bara sitta och snacka och äta gott hela dagen. Skönt! Har jag berättat att jag fått löneförhöjning? Om inte annat så har jag ju berättat det nu. Life is good just nu. För att citera Petter.

Pengar rullar in som det ska [det går bra nu]
Brudarna är med när jag drar [för det går bra nu]
Släng upp en hand om du känner det [går bra nu]
Det går bra nu, kompis, det går bra nu.

Nu blir det en smoothie och en Marian Keyes-bok i badet. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska bli grymt kul!

2010-09-03 @ 12:55:19
Postat av: Sanna

Ja vars! Hoppas nästan de här månaderna dit går fort. :)

2010-09-03 @ 19:05:10
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback