Konferens

Idag har vi haft en riktigt rolig dag på jobbet. Jag har skrattat så tårarna sprutat och ätit så jag nästan sprack. Vi har gått igenom en massa bra saker också. Helt klart en soft men spännande dag på jobbet. Framtiden ser ljus ut om man ska vara lite fyndig. :) I dag har en installatör vart här och grejat så när jag kom hem hade vi typ n miljon tv-kanaler kändes det som. Man skulle kunna sitta bänkad framför dumburken 24 timmar om dygnet och titta om man hade no life. Tack och lov så har jag ett liv men det är roligt med en massa nya tv-kanaler i alla fall. :)

 

 

Tänkte visa min nya fruktskål från chili och brödlåda ifrån lagerhaus. Kommer bli supersnyggt till de nya handtagen till luckorna som är lika det på brödlådan. Ska bara måla om luckorna först från ljusgula till vita. Sedan blir det att göra något åt bänkskivorna med. Skulle vilja ha något mörkt träslag men vi får se.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Säg till när ni ska byta handtag på köksskåpen! Jag hade ju också de där handtagen i köket i min lägenhet på Smedstugugatan och jag tror att jag har en hel del handtag kvar.... någonstans iallafall. ;)

2010-09-03 @ 12:54:39
Postat av: Sanna

Men åhh! Jag har ju redan köpt ju. Men hittar du dem så är det ju av intresse för garderoberna kanske. :)

2010-09-03 @ 19:02:37
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback