Tjejkväll

Efter jobbet bar det av till Johanna och Johan för lite tjejhäng. Med andra ord en kväll där man äter tills man tror man ska spricka, pratar i munnen på varandra samtidigt som man tittar på tv och myser i soffan. Me like! Älskar att hänga med mina girls.


Jag testade för första gången att ha strumpor i skor idag. Skönast ever men så vidare snyggt vet jag inte om jag lärt mig att tycka det är än.


Sofia skär grönsaker. Någon som kan gissa vad vi åt? hehe!


Ja det var ju så klart tacos. Vi hade även test av de nya chipssmakerna. Pickles & mayo är nog min favvo.


Självklart tröck vi även i oss glass.


Mys i soffan med Idol på tv:n.


Sedan lekte jag ordningsvakt. Haha! Kvällen avslutades med alla 4 mätta tjejer utslagna i Johanna och Johans säng där vi låg och pratade om sånt som tjejer pratar om. ;)

Nu ska jag se ANTM och sedan blir det sängen. Tjena vad mätt jag är. Kommer inte kunna äta på flera dagar känns det som.

Kommentarer
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

sv; ja programmet är ju helt sjukt och äckligt men man kan ju ändå inte sluta titta, haha...

2010-09-17 @ 14:11:13
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback