Helgplaner



Tänte först tipsa om den här tvålen. Köpte den på ica-maxi och den är nog tänkt att rikta sig mot små barn. Men ojoj vad gott den luktar. Som godis typ. Att den sen är svart gör ju bara att den passar bra med handukarna. :)

Idag är det lite städning på g eftersom vi får finbesök ikväll. Det blir lite käk, vin och mys och sedan får vi se vart kvällen slutar. Det här vädret får mig inte på partyhumör precis. Men det är helg och det måste ju firas. Igår var jag så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Jobbig vecka på jobbet. Sedan har jag ont i hela kroppen efter gokarten. Snacka om otränad. Ok att jag kanske höll lite mer kramaktigt i ratten än övriga som faktiskt har körvana. haha! Körkort ska fixas denna sommar. Jag får sluta vara så lat. :)

Nej nu åter till städningen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback