Jag finns visst!



Den har dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Skulle få så mycket gjort men så ställde sig allt på tvären av att jag inte hittar mitt pass. Kanske vore bra att ta tag i det där med att införskaffa sig ett körkort snart. Grejen är bara det att utan legetimation så är det ju lite svårt att legetimera sig när man ska skriva in sig. haha! Jaja! Det får bli en annan dag helt enkelt. Jag har i alla fall haft en helt ok dag och haft en mysig lunch med Sofia ute i solen. Nu ska jag ta och se om slangen jag köpte på classe idag funkar. Skulle ju inte förvåna mig om det är en miljon hål i den med tanke på vilken vidare tur jag haft idag.....not. haha! Men jag är glad ändå. Vem kan vara bitter när det är så varmt ute så man kan ta en utelunch. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för en mysig lunch! Och tack för maten som du i vanlig ordning fick betala för. ;P

2011-04-19 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback