Lång dag



Oj vilken lång dag det blev idag. Men vad jag har hunnit med grejer. Jag har vart och skaffat nytt pass. Lunchast med Kalle. Shoppat på ingelsta. Det var tokrea på H&M (ska visa mina små inköp sen). Druckigt öl på uteservering och vart på fotbollsmatch. Nu till soffan där kalle och pizza väntar. Filmtime!

Förresten så träffade jag både vänner, bekanta och kännigendisar på matchen men ingen Angelica inte. Jag spanade runt allt jag kunde och kanske kanske att jag såg dig på läktaren. :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du också var på matchen! Tyvärr så såg jag inte dig heller... står ju borta i klacken. Åh får ta å ses nån dag o ta en fika lr något! :)

2011-04-21 @ 07:52:54
Postat av: Sanna

Ja men det var ju dit jag spanade. Hade du svart jacka och randig halsduk så tror jag att jag såg dig. :) Fika låter toppen. Vi får ta tag i det pronto efter påskhelgen tycker jag. Kram!

2011-04-22 @ 00:35:28
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Angelica

nä det var nog inte jag, jag hade jeansjacka på mig :) Ja absolut det får vi göra. Kan ju höras av på Facebook efter helgen :)Kram!

2011-04-22 @ 08:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback