Men vad i hela friden håller ni på med?

Tydligen är ni fortfarande en hel drös som går in på min blogg dagligen. Jag har ju för i bövelen inte bloggat sedan förra året. Ok! Ni får som ni vill. Jag får väl börja blogga igen.

Kan uppdatera er om vad som hänt sedan sist. Massor med roliga grjer har vart på agendan. Det har vart en massa födelsegasfester, resor och jag vet inte vad. Har haft fullt upp kvällarna och helgerna och tiden har gått så fort så jag knappt hunnit med. Jag fördriver mina dagar på jobbet men kan faktiskt berätta att jag sökt lite andra spännande jobb. Vi får la hålla tummarna för att jag kommer vidare i karriären. Ok att jag trivs här men det är ju inte helt fel att komma upp sig lite. :) Förra veckan var jag i sthlm på lite spännande grejer men vi får se vad som händer och hur det går.

Annars så kommer jag överrösa er läsare med min senaste hobby som jag påbörjade igår. Nämligen operation uteplats. Våren har gett mig ny energi och jag är nu supersugen till att fixa och dona där hemma. Ska absolut lägga upp bilder på mina (ähhhmm) kommande framsteg. HÄR SKA ODLAS OCH INREDAS i mängder.


Förebild: Våran uteplats förra våren. Inte så frodig precis men funkade bra för tv-tittande och grillning.


Möjligen blivande efterbild: Nu i min lilla låda ska det växa så det knakar. Det är ju pinsamt att mamma och pappas husvagnsplats är mer grönskande än min uteplats. Ok att de är pensionärer men skämmes på mig i alla fall. Skärpning på den fronten utlovas. Ja i alla fall försök till skärpning. Eller åtminstonde ett löfte om ett försök till att skärpa till mig. :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Wooohoo kul att du börjat blogga igen! Går in på din blogg flera gånger i veckan o hoppas på att du uppdaterat, så nu blev jag verkligen glad när jag fick se :-D KRAM!

2011-04-14 @ 09:34:57
Postat av: Sanna

Som sagt så är det ett helt gäng som inte gett upp hoppet om att jag ska skriva något. Så nu är jag igång igen. ler Kram!

2011-04-14 @ 20:26:38
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback