Wooohooo


Nu har vi vart och kört gokart med jobbet. Vann gjorde jag inte men jag kom faktiskt inte sist heller. Det är ju en rätt bra merit för att vara ensam i skaran om att inte ha körkort och typ noll i körvana. 1:an och 2:an har dock båda blivit av med sina körkort på grund av fortkörning. Huuumm! Kanske kan finnas någon koppling där eller? haha! Efter vi kört som blådårar hela bunten så åkte vi och käkade på texas longhorn. Jag tror inte jag vart så här mätt i hela mitt liv. Dessutom har jag med en massa mat hem för att jag inte orkade äta upp. Matlåda i morgon fixad och klar med andra ord. :)

Nu ska jag ta och dra ett varv med snabeldraken i soffan. Katterna fäller som aldrig förr nu när våren är på g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback