Budgettips



Jag köpte en av dessa torrschampo på rusta i linköpng igår. Endast 39:90. Snacka om kap. Funkar utmärkt! Kommer nog missbruka dessa en tid framöver. :)

I går var jag alltså i linköping för häng med tjejerna och en tur på stan. Glass på bosses, färska munkar och en sväng till ikea. Inte jättemycket nyheter framtaget än med tanke på att nya katalogen kommer på torsdag. Kollade inte lite bäddsoffor till gästrummet men hittade inget som var klockrent så det fick vara. Däremot hittade jag ett par fina påslakan men det blev inget köp den här gången. Med tanke på hur lång korvkön var så  ville jag knappast ställa mig i kassakön för endast ett par påslakan. Det får bli nästa gång istället. Nej nu ska jag roa mig med lite slött söndagspyssel. Det vill säga tvätta och småtitta på vem vet mest. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var ju det jag sa; torrschampo is the shit! ;)

2011-08-15 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback