Like a virgin

DRA ÅT HÅRSNODDEN! Kolla in detta. Ser ni vad som saknas? Finn ett fel liksom.



Ja precis! CHIPSEN!!!

Måste säga att jag är lite imponerad av mig själv. Men man får nog hjälpa träningen lite på traven skulle jag tro. Än så länge har jag ju bara börjat så inga magrutor än inte. haha! Men träningsvärk efter i onsdags och torsdags vill jag lova att jag har. Men det håller väl bara några dagar som vanligt det här med mitt nya liv. Inte träningen utan chipsätandet pratar jag om nu. Dock hade jag ju kunnat passa på att svulla som en tok och vara riktigt grisig idag när jag är gräsänkling. Känns alltid lite bättre att grisa när man är själv. Man får liksom ha skålen ifred i knät. :)

Min kära sambo är på festival och ska se joddla med siv. Vart ett sistaminutenbeslut och drog iväg snabbare än jag hunnit säga Svinpäls. Hade vart skoj att hänga med men jag måste hålla i stålarna. Har ju redan vart på 3 festivaler i sommar. Pengarna ska nu istället få gå till hösten och vinterns resor. Sedan så sparas det ju pengar i  tjejkontot och den blivande new york-resan. Det kontot är grymt och har redan tagit oss på kryssning, spa, konserter och utlandet förut. Nu blir det dock ett litet större projekt än en weekend. Jaja! Den resan ligger långt fram i tiden. Tills dess så får jag se fram emot årets resor som ser ut att gå till medelhavet och förhoppningsvis bali. Fast Thailand känns helt ok i år med faktiskt. :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så duktig du är!! Tror att jag också ska ta tag i träningen snart. Har blivit lite lat på senaste tiden ha ha. :) Kram!

2011-08-26 @ 21:00:05
URL: http://pekingstigerkaka.blogg.se/
Postat av: Sara

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)

2011-08-26 @ 21:16:33
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Sofi

Ser ett till fel hihi Läsken =)

2011-08-27 @ 00:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback