På tvären

Hittade min tvärflöjt när jag rensade kartonger i helgen. Jag har fortfarande inte rensat klart alla från när vi tömde förrådet. Jag är så dålig på att kasta saker. Fast vi bor i en 4:a så finns det på tok för lite förvaring här. Eller rättare sagt så kan det ju faktiskt bero på att vi inte har något förråd. Allt sm finns är redskapsboden på uteplatsen. Den ska dock inte fyllas med en massa junk eftersom jag gärna vill få in utemöblerna där i vinter.

Hur som så testade jag att spela på min flöjt som hängt med mig sedan mellanstadiet. Snacka om att inte minnas ett skit. Jag kom ihåg C typ och sedan fick jag testa mig fram. Frank tyckte i alla fall det var mycket intressant att det kom ljud ur den där pinnen. Men speciellt vackert kan jag inte ha spelat för Svinpäls såg lite stirrig och rädd ut. haha! Kan ju bero på att det faktiskt var över 10 år sedan jag spelade sist. Men med lite övning kanske man kan dra av en låt snart igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback