Skoj med kartong



Hämtade ut ett paket från h&m efter träningen idag. Det var handdukar i det. De turkosa som ligger i hyllan. Hänger även likadana fast mindre vid handfatet. Sedan blev det ett par tigerhanddukar med. Snacka om att det är billigt när det är rea. Katterna tycker dock att lådan är roligare än själva innehållet. Men vad bra det är ändå att 1 paket kan glädja 3 st.

Nej nu ska här ätas lite mat. Träna gör en hungrig vill jag lova. Det blir pasta med skinka och chili o paprikasås. Ja till mig i alla fall. Kalle gör jag köttbullar åt. Han är lite som draken i bamse. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad snyggt det blev med handdukarna. Vilket lyft med en färg måste jag säga.

2011-09-01 @ 09:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback