Bad och kalv

Tjo! Man kan ju inte annat än njuta av det fina vädret som vart. Igår vart det tripp till varamon. Vattnet kunde få vart lite varmare men annars var allt helt underbart. Färg fick vi med vill jag lova. Nu är jag inte vit längre i alla fall. Men vissa ställen kanske fortfarande lyser lite väl rött. :) Idag var Sofia och jag och hälsa de på Johanna och lilla bebisen. Inget namn har han fått än men vi får kalla den kalven så länge. Jag tyckte att Calvin skulle passa bra eftersom vi redan kallar honom kalven. haha! Nej nu ska jag dra mitt strå till stacken och vika lite tvätt. Vi hörs!


Sanden var varm och vättren var kall.


Johanna med sin lilla pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback