Bilder från midsommar

Här kommer lite bilder från midsommar hemma hos Sofia och Johan. En heldag med mycket ätbart och spel i alla former. Både lunch, fika, grillning och en hel massa snacks fick vi i oss.  Men trevilgas var att hela mitt kära tjejgäng med tillhörande sambosar var där. Det är inte så lätt att puzzla ihop så vi kan ses alla på en gång så här vid högtider. Och på tal om bästa vänner. Nu fick jag ett sms från Johanna. Nähe! Hon har inte "kalvat" än. Men glass i linköping lät ju inte helt fel det heller. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Midsommar rockar! Fast det blev ju en lugn sådan, men så kan det gå när alla andra är så vuxna. Tur att jag har dig så jag får vara lite barnslig och ha mina fjortisfyllor, ha ha!

2011-06-28 @ 21:44:09
Postat av: Sanna

Ännu mer i framtiden. 41 är klockan nu. Klart du får ha dina fjortisfyllor. Jag gör så gått jag kan på den fronten med. haha!

2011-06-28 @ 21:45:25
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback