SkitFrank



Jaha! Idag var dagen då han tog sig över planket på typ 190 cm. Han fick syn på en katt och satte efter som ett skott. Jag han inte ens reagera tills det var försent. Kanske inte ska vara några problem för en katt att komma över den höjden precis men han har inte lyckats förut. Han är ju faktiskt en innekatt och har inte alls den smidighet och de muskler i bakdelen som utekatter har. Trodde jag! Snabbt gick det i alla fall och efter att ha letat runt bland alla närliggande radhus så hittade jag han bara 2 tomter bort stel som en pinne. Han var nog chokad själv att han kom över. När han kom in så slängde han sig på golvet och pustade ut medans Svinpäls luktade och slickade igenom varje cm av honom. Nu har han blivit mutad med tonfisk av matte. :)

Sorry om jag uppdaterar lite sällan nu för tiden. Men ni kommer få en förklaring så småningom. Sedan är det ju även på tok för fint väder för att sitta inne och glo också. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Houdinin-Frank!

2011-06-09 @ 10:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback