Borde

Jag borde nog gå och lägga mig nu. Vet inte riktigt vad som hände med den här dagen. Den bara tog slut. Kalle och jag har spenderat hela kvällen med att ligga i sängen med katterna och pratat om allt mella himmel och jord. Mysigt! Inte ofta man bara är och inte gör ett skit. I går var jag och Sofia iväg till linköping hos Ellen. Det var hennes tur att bjuda på middag. Sedan så blev det esc-tittande. Oh vad spännande det var. :) I morgon blir det ännu mer spännande. Det är liksom lite kul att nörda ner sig i något. Är ju inte intresserad av sport så det får bli det här istället. Jag har en hatkärlek till eurovision. Det är liksom så töntigt så det blir bra. haha! Sedan när man nördar till så som vi gör så blir det på blodigt allvar nästan. Känner mig nästan lika engagerad som min sambo när han ser en viktig gotbollsmatch eller något. :) Men det här är ju mer på skoj så klart. Nej nu blir det sängen. Här kommer lite bider från igår med. Vet att jag har lite kommentarer att svara på men jag behöver nog sova nu så jag kommer upp i tid i morgon. Har en hel drös med roliga saker som händer i morgon. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback