Helgen

Oj vad tiden går fort. I helgen har vi firat min köra sambo som fyllde år. Han och jag har även påbörjat operation förrådet. Städa med andra ord. Städa och kasta manske man skulle säga. Förrådet är tömt och det är så skönt. Nu står där bara grejer som ska stå där. Dock står nu all skit i lägenheten istället. Men det rensas och kastas och grejas så det kommer nog inte bli så mycket kvar. Jag har kartonger med grejer som jag inte har den blekaste om varför jag har kvar. Saker från när man var liten och ifrån när man gick i skolan. Allt gås nu igenom och sådant som är värt att sparas läggs i lådor och resten i sopsäckar. Igår så gick jag igenom lite lådor från låg och mellanstadietiden. Vilken nostalgi. Planscher på grabbarna i beverly hills och en ung (ful) brad pitt. Lol! En massa hästtidningar, gosedjur, leksaker och skolböcker. Så mycket skärp men en del roliga grejer med. När mamma och pappa flyttade från huset så dumpade de alla lådor hos mig och jag har släpat med mig dom från lägenhet till lägenhet men nu först går jag igenom dem. Ska bli skoj att se vad jag hittar för skoj i lådorna ikväll. Jag ska visa en grej jag hittade sen när jag kommer hem ikväll. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback