Inte ok!

Det snöade idag. Inte kompis med det alls. Ge tillbaka våren pronto säger jag bara. Angelica och jag fikade på fräcka och jag drack till och med varm choklad så kallt väder var det. Hoppas det ändrar sig fort så vi kan äta glass på halvars nästa gång istället. Shoppinglyckan höll sig borta idag med så jag kom hem utan påsar. Men å andra sidan så gjorde jag ju inte av med några pengar heller. Bra, bra! Ska ju till barberarn imorgon och fixa håret och det brukar ju kosta lite. Fast jag vill shoppa något. Jag behöver uppdatera garderoben men vädret idag gjorde mig inte direkt sugen på sommarkläder.


Här har det precis börjat snöa. Det blev faktiskt lite vitt på backen där ett tag. Illa!


Varm blåberspaj och varm choklad på fräcka fröken. Mums!

Kommentarer
Postat av: malin

jag hörde det!! så sjukt konstigt! pratade med mli om det, och hon sa att hennes mamma hade sagt (att en kompis till henne, hennes brors flickväns låtsasmammas kusin... typ) det hade snöat på en midsommar en gång!! say whaaat!!

tänkte bara säga åt dig att promoeta julias nya modeblogg =) http://flancouture.tumblr.com/ hon ska börja sälja sina kreationer =)

Hoppas du har det bra systeryster! puss

2011-05-04 @ 08:56:57
URL: http://blog.liu.se/malineringstad
Postat av: Sanna

Hon är ju helt galet duktig Julia. Jag blir så imponerad. Snö på midsommar lät lika kul som chips utan smak typ. Haha!

2011-05-05 @ 23:16:04
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback