FREDAG!!!

Åh vad skönt med fredag då! Har en hel bunt med saker som ska göras här hemma men jag vet inte riktigt om jag orkar/känner för det just nu. På schemat står städning och så vidare och då är det ju helt klart roligare att ligga i soffan och kolla på tv. Humm! Idol är visst ikväll. Allt är roligare än att städa. Men det bästa just nu är att diskmaskinen funkar igen. Den fick något tuppjuck och stog och brumma fast den inte var på härom dagen men nu är den fixad så i helgen ska diskberget försvinna i alla fall. Skönt att slippa handdiska vill jag lova. Hade ställt in mig på att få göra det i helgen men nu slapp jag. Sweet! Nej om man skulle dra sin röv bort mot soffan och värma upp den (soffan alltså) inför kvällen. :)


Blir nog en testning av dessa chips ikväll. Fast idag har vi både fått godis och världens största bullar på jobbet så man borde kanske låta blir. Fast nääääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback