Läskigt



Kolla in vilka söta läskar (heter det då?) jag hittade på pizzerian här om dagen. Helt ok goda var de också fast jag håller mig nog helst till pepsi.

I dag har man vart duktig och tränat igen. I dag var det dock sjukt jobbigt. Orkade knappt lyfta fötterna upp på den där sketna brädan på stepen efter att ha gått i högklackat hela dagen. Elle rgått och gått. Jag sitter ju faktiskt mest på mitt jobb. Därför är det ju bra att röra på fläsket ibland. hehe!

Så där ja! Nu kom ett sms om öppet hus på lördag. Ännu en som fyller 30. Antar att öpppet hus är aningens lugnare än 30årsfesten jag var på i helgen. Där var det party vill jag lova. Skit att jag glömde kameran då. Hade annars haft ett grymt skoj kort på ett av födelsedagsbarnern  i mankini och lösmustasch. Hehe!

Kommentarer
Postat av: läsk

läskigt att du lagt ut likadan bild som mig på fb härom dagen.. :O :O

2011-10-14 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback