Nyklippt

Nu har jag äntligen vart hos frissan och fixat håret. Skänt att se lite trevligare ut inför intervjun på måndag. När jag kom dit sa jag att jag ville se lite mognare ut och få bort min hemmafjortisblonderande färghjälm. Hon la därför i lite ljusbruna slingor som sedan efter tvätten gjorde mitt hår helt grått. Håret var så sönderblekt att det var genomskilningt i topparna och jag såg bra mycket mognare ut än vad jag tänkt mig. Haha! Men efter blondtvätten på det så vart det precis som jag ville. Klippte av mig från lite längre än axlarna till en lite längre page med. i backen är det 2-3 cm och sedan längre där fram. Alltså som Nicoles page men kortare i nacken. I morgon ska jag se till att få bort den grisrosa huden med. Måste ju göra slut på mitt solkort innan det går ut. Det går åt mycket pengar för att söka ett jobb har jag märkt. :)

Igår var det i alla fall trevligt när vi planerade hippan. Ska inte skriva detaljer utifall det skulle vara någon som skulle se som inte borde se det. Inte för att risken är så stor men just därför vore det ju typiskt. Får berätta om den när den är över. Blir så sugen på att flytta när man ser att andra bor så fint. Ska titta på rent hus ikväll på tv så jag får lite motivation att ta tag i städningen med. Är så lat så jag blir aldrig klar med den. Det hinner bli stökigt igen innan jag är klar med hela lägenheten.

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback