Hjälp jag skiter på mig!

Idag fick jag ett samtal från en arbetsgivare som hade hittat min gammla cv från 2005 på arbetsförmedlingens hemsida. Självklart skickade jag en ny cv till dom och nu vill de att jag ska komma på intervju i sthlm nästa vecka. Är supernvös men det ska nog gå bra. Låter som ett jobb som passar mig som handen i handsken. Äntligen kan man få nytta av sina designkunskaper igen. Tack och lov är det inte i Stockholm jag ska jobba utan i åby som är en förort till Norrköping kan man säga. Trivs ju bra här i stan med vänner, familj, sambo och lägenhet. Men som sagt först ska jag ju få jobbet med. Så på onsdag 15:15 klipper jag äntligen av mig håret till page. Ett seriöst jobb kräver att jag måste dumpa lolitalooken. Glad nu Karin? Haha! Men ni andra behöver inte oroa er. Garderoben och skohyllan är full av nya paljettklänningar och glittriga högklackade skor som kommer åka på vid nästa tillfälle vi ses. Man kan ta mitt hår men inte min glamour. :) Förövrigt måste jag trycka upp en ny portfolio i veckan med. Vet inte var den gammla är och den måste i alla fall uppdateras.

image297

Blir något liknande Nicole tror jag. Bild nr 3 C-man om du inte hänger med. lol

Kommentarer
Postat av: C

Vilket j-la påhopp :D ... klart jag vet vem det är. Lycka till på intervjun. Helt övertygad om att det kommer gå bra.

2008-02-25 @ 21:53:19
Postat av: Akrogirl

Jag gillar din lolitalook - på fest! Men privat kan du gott klä dig lite snyggare ;)
Lycka till babe! När ska du dit?

2008-02-25 @ 22:22:34
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback