Att smyga för sig själv

Ställde mig på vågen imorse och fick en chock. Så här mycket har jag aldrig vägt i hela mitt liv. Inte för att jag är speciellt tjock men det är nog mer frågan hur bra min kopp mår. Jag går ju upp om jag äter för mycket onyttiga saker.

Annars har jag rätt tur med sånt och kan äta mycket skräpmat och snacks hela dagarna. Jag har dock en maxvikt som jag brukar försöka hålla mig under. Nu låg jag alltså över den i morse. Så nu blir det att lägga allt onyttigt på hyllan några dagar och bara äta helt normalt. Men jag börjar nog med det i morgon istället. Just nu smyger jag framt och tillbaka mellan den stora godisskålen som K har ställt på soffbordet.. Mums!

image128

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch.. såna tankar e skit!Jag väger alltid för mycket, trots att jag springer nästan varenda jävla dag. Vissa är tydligen inte skapta till att vara toppmodeller hahaha!!;) Jag får satsa på vältränad istället.Eller nåt :P Efter min väntande Ben&Jerry ;)

2007-10-08 @ 21:37:06
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback