Tjejkväll

Sofia, Johanna och Gunilla har vart här en sväng och vi åt världens godaste fruktsallad med keso, choklad och mandlar. Vi satt och pratade om allt och inget och Johanna klippte luggen på Sofia. Hon vart så snygg, även om jag förstår att hon vart lite orolig när Johanna säger det och sedan skrattar. Fick i alla fall lite städat innan de kom hit. Bara sovrummet som är gräsligt nu då jag slängde in allt där. Kalles bror och pappa var här med och fikade före IFK-matchen. Fy så trisst att det går så dåligt. Nu håller ju Kalle på Halmstad men fy vad kallt att sitta där och glo annars.

Nu funderar jag på om jag ska vara så dum att jag går till Statoil och köper en påse chips eller om jag ska nöja mig med att jag ätit hundra bullar idag typ och tänka lite på figuren. Ska shoppa kläder imorgon. *suck* Det som brukar vara så skoj har blivit det värsta jag vet nu. Måste börja träna eller något men jag är på tok för lat. Hatar när kläderna inte sitter som man vill och det har inget med min vikt att göra. Bara det att jag är lite ofit just nu så sluta klaga alla som tycket jag är så smal. hehe!

Nej nu blir det till att se om det finns något skoj att se på tv och kanske ta en bulle till. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback