Alla dessa bloggar

Själv följer jag en del bloggar. Vissa för att de är bra. Vissa för att de en gång var bra och vissa för att jag stör mig lite på dem. Jag skulle behöva göra en rensning i mina favoriter och ta bort allt skräp som jag inte längre vill läsa. En del bloggar blir aldrig bra igen hur ofta jag än läser dom. Är det någon som har några tips på bra bloggar? Skulle behöva byta et en del som sagt men det är svårt att bryta gamla mönster.

Själv har jag svårt att komma på saker att blogga om. Visst skulle jag kunna skriva om min tråkiga vardag men det tror jag inte är så spännande för någon. När det väl händer något skoj i mitt liv. Som brakfesten i lördags när Karin fyllde så glömmer jag ju att blogga om det. Antagligen för att jag var bakis i 2 dagar. Haha!

Nej nu ska jag surfa vidare i bloggdjungeln. Vi kanske ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback