Ny butik

Gick igenom stan på vägen hem från jobbet. Hittade dock inget som föll mig i smaken idag. Var så trött och hängig och tråkig så det kanske inte var rätt humör för shopping. En ny butik var på g i domino såg jag i alla fall. Luktade underbart när man gick förbi. Såg ut att vara en hel del tvålar där inne. Blir mysigt så här i hösttider och bra julklappsaffär. Trisst bara att man inte har något badkar. Jag saknar det ibland.

Undra när den öppnar men det ser ju rätt klart ut.

Så här såg det ut när jag kom hem. Busyllet hade flyttat mattan
 en bra bit från balkongdörren och vält  lite saker på vägen.

Nej nu ska jag käka lite. Är rätt tomt här hemma men mat är så tråkigt att köpa/laga när man själv hemma. Frågan är om man ska vara så lyxig så man går och hämtar hem en kebabtallrik  eller om man ska ta och äta makaroner och tonfisk istället. Humm! Svårt val va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback