Bortskämd

Är så glad för mina vänner och min familj. Tänk vad skönt det är att ha en mamma som pysslar om en, lagar mat till en, håller handen när man tar sprutor och stöder i vått och torrt. Vänner som engagerar sig och hjälper en med saker som man inte förstår sig på. Kör runt på en körkortslös tjej både hit och dit, frågar hur jag mår och vill ses. Syskon som man har roligt med och kan umgås med och hitta på roliga saker med. Resa, gå på bio med och alltid bli glad av att träffa. Arbetskamrater och en chef som bryr sig och stöttar och som man saknar när man har semester. Pojkvän som köper ens favoritchips, masserar en och ringer bara för att kolla läget så fort de är borta. En pappa som man kan riga till när det sitter en spindel i taket och som kommer och plockar bort den. Syskonbarn som får en att skratta åt allt roligt de har för sig och säger. En perfekt svärmor som man känner värkliten tycker om mig och bryr sig. Underbara kissebarn som gosar och spinner och myser med mig i tid och otid. Visst är det underbart att vara bortskämd. :D Känns som inget kan bli tråkigt någonsin igen och jag kommer må bra resten av livet. Tack för att ni alla finns!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så fint skrivet! Du är en toppenfin vän och människa och vi är glada över att du finns också.

2009-07-24 @ 07:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback