Bra och dåligt!

Harry Potter-filmen var superbra. De blir ju bara bättre och bättre och de höll sig helt ok till boken. Just nu blir det inte så mycket bloggande gör jag har massa annat i tankarna. I morgon ska jag i väg på en liten minisemeter. Eller jag och Kalle ska vara kattvakt och låna hans mammas hus. Fiska lite om det blir bra väder och katterna ska med och njuta av att vara ute. Hoppas det kan muntra upp mig för just nu är jag rätt trött på allt. Även om det är skönt att vara ledig så är det skittråkigt med tanke på att ingen annan är ledig. Sedan är det en massa annat bajs som jag inte orkar ta upp här men det ska nog ordna sig. Hakan upp och taggarna ut så man inte går ner sig. På måndag ska jag äntligen jobba igen. Sitta själv och glo är inget bra alls för då går man totalt ner sig när det är saker som inte är bra. Sorry för tråkigt inlägg! Tänkte bara meddela att jag lever i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackars gumman! Hoppas det känns bättre snart, jag tänker på dig. På söndag är det poolbygge för hela slanten men jag är ju ledig på lördag om du vill hitta på något, om ni inte är kvar hos Kalles mamma vill säga?

2009-07-17 @ 07:19:17
Postat av: Karin

"ingen annan är ledig"....?

2009-07-17 @ 22:18:06
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback