Mer skor

Ok nu har jag shoppat 2 par skor till. De kostade dock bara 2 pund styck sa det kandes som om det inte raknades. :)
Malin och jag gick upp kl 8 i morse for att fa en heldag i stan. soho och chinatown och mer oxford street och massa smagator. Sedan kom Josef in och vi akte och kollade pa big ben och akte london eye. Sedan akte vi till o2-arenan efter vi smallt i oss mat pa pizza hut. Dar skrev vi pa planket och traffade lite andra Michael Jacksonfans. Tank att vi just nu hade sett han. Vilket skit alltsa! jaja! jag ar i alla fall glad for jag har tokshoppat pa primark. :) Nu blir det byta om och sedan in till stan och ata och lamna av josef som aker hem i kvall. Malin och jag stannar tills imorgon sa vi kanske hinner med lite shopping till. :D Kram pa er.

Kommentarer
Postat av: ellen

Får berätta om våran shoping när du kommer hem har varit hos Malin och storhandlat ja me saknar dej puss

2009-07-30 @ 21:24:28
Postat av: Sofia

Tokshopping på Primark lät ju inte helt fel. Aj löööööv Primark!! Låter ju som du gjort en hel del fynd iallafall, vi får väl höras om det när du kommer hem. På måndag är det ju tillbaka till jobbet och jag kommer att ha så mycket att göra så något socialt liv på ett par veckor är nog tyvärr inte att tala om :(...

2009-07-31 @ 13:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback