London dag 2 - Var är ni det är partytime


Sofia och jag parta till det lite i badrummet i väntan på grabbarna som
inte kommit hem från fotbollen. Tydligen var det lite för mycket pubar i vägen.


Eftersom vi hade så ont i fötterna blev det fotbad i badkaret.


Ohhh så skönt det var.


Vi är helt normala och på första drinken.. Jag lovar!


Eftersom grabbarna hade tappat bort sig själva, varandra, tiden och hjärnorna
så fick Sofia och jag ha en romantisk midda för 2 med varandra.


Vi åt på ett Indiskt ställe. Gott men väldigt starkt.


Typ hundrafemteelfte gången vi försökte få grabbarna att ta sig tillbaka till hotellet.


Kalle och Johan hade vart här men sedan inte kommit vidare långt därifrån.


Men vi had elika skoj för det.


Typ så här skoj!


Och så här skoj! Haha!


Tillslut fick vi i alla fall hem en av våra grabbar som vi gick och mötte på Kings Cross.
Han hade fickorna fulla med bacardi.


In i en taxi för att uppleva Londons nattliv.


Blåbärsbacardi


Den gick laget runt som en slags fredspipa.


Mina V var så klart med. Humm! Avslöjad på mina röda läppar eller? Bacardi igen!

Lägger upp fler bilder sen.. Måste starta om datorn. Tjing så länge!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ni ser verkligen ut å ha haft skitkul!!!

Ang saffranssemlorna så dom som kallar dig knasig har nog inte provat dessa guldkorn ha ha!! Vart handlar du dessa godbitar? Dom verkar inte överdrivet lätta att få tag på... :)

Hoppas du får en bra helg!

Kram kram

2009-03-06 @ 22:27:29
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej vi gick aldrig på den. Inte ni heller?

Den var såg ju väldigt fräsh ut iaf. :)

2009-03-06 @ 23:55:53
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

intresserad av musik, nytt? :)

kolla in min sång på bloggen och tyck till :*

vore guld värt!

2009-03-07 @ 00:42:38
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ha ha ha, vilken kväll säger jag bara! Den innehöll nog allt; förväntan, förtvivlan, för mycket väntan, förbannat många telefonsamtal, fotbad, fylla och tillslut förbaskat mycket skoj!

2009-03-07 @ 10:20:32
Postat av: becomethom

partyparty!

2009-03-07 @ 16:06:28
URL: http://becomethom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback