Kryssningsdax

I morgon bär det av. Jag och tjejgänget ska åka på kryssning och bland annat se Lili & Susie som uppträder. Det kommer bli grymt skoj! Tillbaka till 80-talet. Paljettklänningarna ska på och håren ska fluffas. Kommer visa bilder på spektaklet när vi är tillbaka.

Så här minns jag mina barndomsidoler. Jag tyckte de var skitbra. Haha!

Måste helt klart öva in den där dansen till imorgon. :D

 

När jag var liten försökte jag med ha fluffigt hår.

Det fixade mamma med locktång och hemanent.

Dock hade jag ju inte så tjockt hår så det var svårt att få till rätta fluffet.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

sv: Hihi, jag kan agera personal shopper =) Gulligt att du tycker jag lyckas.

2009-10-23 @ 10:33:05
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback