Hej sötnosar

Mycket att göra nu. Både med flytten och på jobbet. Idag ska vi ju till sthlm och kommer inte hem förens imorgon. Internetet krånglar med så det blir inte mycket bloggande de närmasta dagarna. HÅLL UT! Snart är jag på banana igen.

I går var i alla fall Sofia och hjälpte mig att måla i min walk-in-closet. Tack underbara sötis! Det är så skönt när någon hjälper en så det går lite fortare. Man vill ju att allt ska vara klart på en gång men å andra sidan är det lite mysigt at pyssla med. Kanke inte just nu mitt i stressen men senare kommer det vara nice att gå att fixa med ditten och datten. Nej nu ska jag jobba vidare. Vi hörs!

Bilden känns lite wow:ig. Kalle hängde tavlan på lampkroken när vi höll på att packa ur kartongerna. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas ni har/har haft det kul i Stockholm! Ledsen att jag aldrig svarade igår men men hemska huvudvärk blev bara värre och värre så jag var tvungen att gå hem från jobbet. :( Idag känns det dock bättre och jag är på plats igen. Hör av dig när du får tid så jag får höra allt skvaller... ;)

2010-04-29 @ 08:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback