Vekk


Lite över en vecka har jag nu tryckt i mig denna vitamin i pulverform. Inga mirakel än så länge. Dock har jag fått för mig att min hud känns lite torrare. Jag har slarvat lite med för i helgen glömde jag bort att ta så det blev bara 1 gång om dagen på lördag och söndag. Det står att det kan ta några veckor innan man ser resultat så jag ger inte upp redan ska ni veta. Så nu går jag med andra ord och blandar till mig lite pulver.

Bästa sättet att ta det (eftersom det smakar blä) enligt mig är som en shot med en vitaminbrus Då både löser sig skiten och man slipper dricka ett helt stort glas med den äckliga smaken.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker ännu inte att jag sett så mycket skillnad på min hus men hade inbillat mig att den var lite finare och lenare. Men nu när du skrev att du tyckte att din hus blivit torrare då måste jag säga att jag håller med! Fast man kanske inte riktigt kan veta om det beror på det kalla vädret eller B5-pulvret. Jag har iallafall bestämt mig för att köpa en burk till när denna är slut, för jag antar att det är som med de flesta tillskott, vill man se några ordentliga resultat så bör man nog hålla på i åtminstone 2 månader. Fast jag vette katten om jag klarar det, det smakar ju verkligen skit, men nu har jag å andra sidan vant mig lite tror jag. Tar ett tredjedels glas med varmt vatten och löser upp pulvret och sedan två snabba sväljar. Som sagt, svinäckligt men det går ju ändå.

2010-02-03 @ 12:15:42
Postat av: Sofia

Men vad f-n är det med mig? Lyckades jag verkligen skriva hus istället för hud TVÅ gånger? Nog att tangenterna sitter bredvid varandra men att missa två av två möjliga är väl ganska kasst. Antar att du fattar att jag menar hud men D, inget annat. ;)

2010-02-03 @ 12:17:14
Postat av: Karin

Ja, det syns efter ca en månad, men de finnar du har nu kommer läka snabbare. Och ja, med vitamin b5 dämpar du sebumproduktionen, så din hud blir torrare. Viktigt alltså att smörja sig ordentligt med fuktgivande krämer - inte feta alltså. För mig med fet hud har jag fått jättefint resultat, och det är bra oavsett hur huden ser ut innan.

2010-02-03 @ 13:52:17
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback