Almost free

Just i detta nu sitter jag ute med datorn i knät och kollar på katterna. Ska bli så skönt att få ordning här ute. Lite trevliga möbler vore nice med. Någon som vet någon snygg och billig kostrottinggrupp?


Lilla fröken Svinpäls ligger och tuggar gräs. Hon är inte helt till sig att vara ute och sitta fast på samma gång. Läskigt värre!


Frankan trivs och spanar på allt.


Sedan kom arga svarta katten och ville nosa på Svinpäls. Det var inte poppis. Hon fräste och morra och gillade inte alls läget.


Frank med sin nya blyga polare på staketet tittade förundrat på.

Nej nu blir det nog lite mat. Måste ju visa resten av barcelonakorten och vad jag fick med mig för skor hem idag. Ja just det, jag har ju inte visat shoppingen i barceclona heller. haha! Mycket nu. Jag ligger efter apmycket!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med lite häng på uteplatsen! Fast du, är det inte dags att klippa gräset snart? ;)

2010-06-04 @ 09:31:03
Postat av: Sanna

Haha! Jo jag ska! Vi har skaffat gräsklippare nu men kalle ska bara komma ihåg att ta med en förlängningsladd från jobbet till den. Hade tänkt klippa igår men det gick ju inte utan sladden. Vilken otur va. :D

2010-06-04 @ 09:44:29
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback