Dåligt av mig

Jag vet att jag vart dålig på att blogga den här helgen. Har hållt på hemma och grejat och skruvat, vart iväg och handlat på IKEA och bauhaus, grillat hos tommy och vart hos Ellen och ätit trerätters och tittat på film. Bilder kommer upp imorgon. Nu ska jag gå och lägga mig för det är ju jobbdax imorgon. Bjuder på en bild på klädkammaren så länge. Börjar hända lite saker. Önskar jag hade en kamera som kunde få med allt. Men ni får nöja er med en del av klädkammaren för längre kan jag inte backa. :D


Fått upp lite hyllor och klädstängerna. Nu ska det bara upp ännu mer hyllor, krokar och sminkbord med spegel och lampor och så en fotölj och någon bättre matta så är det klart att fyllas med mina skor och mer kläder. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Blir nog grymt bra det där, blev ju väldigt snyggt med alla hyllor.

Hoppas du orkade ta dig upp till jobbet idag, kunde ju inte undgå att se att klockan väl var lite väl mycket när du skrev det här inlägget... Fast du har väl alltid varit lite av en nattuggla. Själv lyckas jag ju med bedriften att vara BÅDE morgontrött och kvällstrött. ;)

2010-05-17 @ 09:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback