My own secondhand

Dra  på trissor! Jag tror jag är frisk. Eller så gott som. Jag har orkat med att börja måla i min klädkammare och jag har lagat mat. Grönsakssoppa blev det och till det mammas nybakta bröd med nötter och jag vet inte vad det var. Gott som bara den i alla fall. Kalle har vart och hjälpt pappa med att tömma det sista förrådet. Han hade med sig en resväska hem. Tydligen har jag för typå hundra år sedan lagt ner en massa kläder där i. Det ska bli spännande att se vad jag tryckt ner där. Hoppas på lite fynd som går att återanvända. Ibland är man smart som sparar. Fast jag kanske inte ska ropa hej innan jag tittat i väskan. Återkommer med kort om jag hittar något skoj. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback