Soft söndag


Nu blommar klematisen på uteplatsen.

Efter en helg med musik, firande, grillat och härligt väder så blev det en lugn dag idag. Har haft en sån där mysdag när man bara struttar omkring i myskläder och småpysslar lite hemma medans man varvar det med tv-tittande. I dag har det ju både vart vem vet mest-maraton och en massa svampbobavsnitt på burken. Jag kan inte sluta skratta när jag kolla på svampbob. Om ni inte sett filmen så gör det. haha! Nej nu ska jag se om jag kan få upp kalle ur badet. ostbricka och film vore en bra avslutning på denna dag känner jag. :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter som en toppenhelg! Väldigt fint med klematis :) Vill också ha en uteplats!

2011-07-11 @ 08:42:20
URL: http://pekingstigerkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback