Tjejmiddag

Så var det då min tur igen att bjuda på trerätters av oss i tjejgänget. Jag ködre tema grill och grillade både förrätt, varmrätt och efterrätt. Med recept och insperation från den nakna kocken. Vart helt ok även om jag inte är någon mästergrillare och lyckades klanta till mig lite på efterätten. Men det kunde jag rädda tack vare en tub chokladsås. :D Mycket trevligt att ha tjejerna här i alla fall. Idag var även en kille med men eftersom han bara är en månad så är det helt ok. Annars är det grabbfritt på våra middagar. Ok! Djur räknas inte heller. Frank är ju kille och har under kvällen styleat med att både kissa i den föredetta rabatten ute och krypit in i barnvagnen och släpat in världens längsta daggmask. Den var tydligen inget god för efter han släpat in den så satt han länge och skaka på huvudet med tungan ute och försökte bli av med smaken. Han är ju en finsmakare den där kissen. bara royal canin duger. Fast svinpäls som brukar äta upp Frankans fångster åt inte masken heller. Sofia fick helt enkelt slänga ut den igen.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och läsa i boken och äta godiset jag fick. Är alltid uppskattat med pressenter. Tack tjejer!


Eftersom jag helt missade att ta några kort ikväll så bjuder jag på ett på maskfångaren istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback